Peníze zpět z Vašich nákupů - nejlepší cashback. Již 11 let dáváme nejvíc!

Kde najdu Obchodní podmínky?

Zde najdete Obchodní podmínky

Co je portál ziskejte.cz?

Portál ziskejte.cz je nezávislý webový portál, který umožňuje svým uživatelům získat Cashback z jejich on-line nákupů. Portál obsahuje strukturovaný katalog internetových prodejců. Uživatel získává Cashback z každého on-line nákupu, který je proveden s využitím portálu a je v souladu s obchodními podmínkami. Pro další informace navštivte nápovědu na stránce Co Vám ziskejte.cz přináší.

Co je to Cashback?

Cashback je finanční odměnou uživateli za nákup v e-shopu partnera s využitím portálu ziskejte.cz. V principu se jedná o to, že internetoví obchodníci, kteří jsou uvedeni na ziskejte.cz v nabídce partnerů (e-shopů), nám vyplácejí provizi za přivedené zákazníky - Vás.

Portál ziskejte.cz vyplácí až 100% z této provize svým uživatelům jako Cashback z jejich nákupů. Abyste získali Cashback, musíte být přihlášeni. Chcete vědět více jak to funguje?

Kdo může být uživatelem?

Uživatelem portálu ziskejte.cz může být osoba způsobilá k právním úkonům, která se registrovala jako uživatel, a která tak souhlasí s obchodními podmínkami.

Proč je pro získání Cashbacku nutná registrace?

Každý uživatel, pokud chce získat Cashback, se musí před nákupem přihlásit a musí být po celou dobu nakupování přihlášen. Tímto úkonem umožní identifikovat transakci a uživatele a následně mu připsat Cashback na uživatelský účet. Jiný způsob nákupu neumožňuje identifikaci ani vyplacení Cashbacku. Více se dovíte v nápovědě na stránce Jak na registraci.

Jaký je poplatek za registraci a užívání

Registrace a užívání portálu je bezplatné po celou dobu trvání smluvního vztahu.

Jakým způsobem ovlivní užívání portálu ziskejte.cz nákupní cenu v internetových obchodech?

Nákupní cena v internetových obchodech se v souvislosti s užíváním portálu nemění. Uživatelé navíc získávají Cashback.

Jak vyhledat požadovaný výrobek?

Portál neobsahuje jednotlivé produkty partnerů. Obsahuje jednotlivé partnery, kteří jsou roztříděni dle kategorií nabízeného zboží či služeb. Uživatel nejprve vybere požadovanou kategorii a poté může vybrat konkrétního partnera ze zobrazeného seznamu. Na kartě partnera uvidí veškeré informace např. o tom jak vysoký je Cashback. Odtud se také uživatel dostane přímo na stránky partnera, kde vybere požadované zboží. Pro rychlé vyhledání lze použít vyhledávací pole v pravém horním rohu. Více informací získáte v nápovědě na stránce Partneři a jejich výběr.

Jak nakoupit a získat Cashback?

Další informace a vizuální příklad je v nápovědě na stránce Správný nákup - postup.

Postup je následující:

- Uživatel smaže cookies v nastavení prohlížeče před přihlášením (není nutné - pouze doporučené)

- Přihlásí se pod svým uživatelským jménem

- Klikne na odkaz na partnera

- Klikne na tlačítko odkazující se na stránky partnera (Získejte Cashback!)

- Provede svůj Nákup na stránce vybraného partnera

- Nákup se poté automaticky zaeviduje zpravidla do 2h (někdy to může být až 72h)

 

Jak odstranit profil?

Odstranit profil je možné v nastavení profilu po přihlášení na stránce https://www.ziskejte.cz/userdetails dole stisknutím na tlačítko DELETE PROFILE.

Jakým způsobem je uživatel informován o stavu a výši Cashbacku ze svého nákupu?

Uživatel je informován nejen emailem, ale i na stránce Moje transakce po přihlášení, kde vidí veškeré informace spojené s transakcí. Uživatel například může na této stránce vidět, v jakém stavu se jeho nákupní transakce právě nacházejí:

vyřizuje se - Propojeno s Vašim účtem/Vyřízuje se - transakce je zaznamenána a propojena s Vaším účtem. Pokud nedojde/nedošlo k porušení obchodních podmínek, tak je transakce v období čekání na schválení od Partnera. Lhůta, po které je Vám Cashback přiznán na účet a tedy může být vyplacen je uveden u každé transakce.

okay - Částka Vám byla připsána na konto/odeslána - Cashback je Vám připsán na konto. Pokud částka na Vašem kontě přesahuje minimální částku pro výplatu, můžete si nechat zaslat platbu. Tento stav také znamená, že jsme vyřídili požadavek na platbu a odeslali Vám platbu na Váš finanční účet.

okay - Storno - v případě porušení obchodních podmínek či zamítnutí ze strany Partnera je u transakce uveden tento stav. Můžete použít kontaktní formulář na stránce Kontakt pro důvodnou reklamaci. V příloze prosím zašlete naskenovanou fakturu, příp. jiný doklad o koupi.

 

Více informací naleznete v nápovědě na stránce Přehled transakcí (Moje transakce).

Jaká je prodleva od uskutečnění nákupu po vyplacení Cashbacku?

V případě, že je transakce úspěšně zaznamenána, je u ní také uvedena lhůta, kdy má být Cashback přiznán uživateli na účet. Pokud je částka na kontě vyšší než výplatní minimum, může uživatel požádat o vyplacení. Tato lhůta se různě liší podle smluvních podmínek Partnerů. V průměru se tato doba pohybuje mezi 14 - 60 dny, kdy se Partner kryje proti případům vrácení zboží, nesplnění obchodních podmínek apod. Může však být i kratší (např. u Aliexpress po potvrzení o převzetí zboží) nebo také delší např. v případě ubytování, kdy je cashback přiznán až po odbydlení. Tuto lhůtu našich partnerů respektujeme a nelze po nás požadovat jejich změnu.

Co dělat když se transakce nezobrazuje na stránce Moje transakce?

V případě, že od učinení transakce uplynula doba delší než 3 pracovní dny a uživatel provedl správný postup nákupu, měl by nás Uživatel kontaktovat pomocí formuláře na stránce Kontakt. I když máme technicky zajištěno, že u některých partnerů je doba zaznamenání transakce již do 5 minut, může se stát, že u některých jiných Partnerů se nám nepodaří obdržet informaci o transakci ani po 3 pracovních dnech. V tomto případě nás neváhejte kontaktovat skrze stránku Kontakt. Jako přílohu zašlete fakturu, či jiný doklad o koupi a my se budeme snažit vyřídit celou situaci s Partnerem osobně.

Jak postupovat, když něco nefunguje. Např. odkaz na stránky Partnera.

Pomozte nám napravit chybu a my Vás odměníme. Pomůžete tím nejen nám, ale i sobě a dalším uživatelům. Kontaktujte nás na stránce Kontakt a popište co nejpřesněji problém včetně toho jaký používáte prohlížeč. Děkujeme.

Je možné dokončit nákup přes telefon?

Nákupní portál Získejte.cz zajišťuje vyplácení Cashbacku pouze u nákupů, které byly provedeny on-line. U nákupů, které byly uskutečněny přes telefon nelze vyplatit Cashback, protože systém neumožňuje identifikovat uživatele, ani nákupní transakci, která nebyla celá provedena prostřednictvím Portálu.

Jakým způsobem je možné kontaktovat Portál?

Na stránce Kontakt. Zde je kontaktní formulář. Ten je nutno vyplnit a odeslat. Uživatel může vyžádat kopii zprávy na svůj e-mail. Odpověď bude uživateli zaslána v co nejkratší době, zpravidla do 24 hodin.

Jak postupovat v případě reklamace zakoupeného výrobku?

Spotřebitelská práva uživatele zůstávají nákupem prostřednictvím Portálu zachována. Případnou reklamaci uplatňuje uživatel u dodavatele, u kterého výrobek nakoupil. Portál nezodpovídá za kvalitu zakoupeného zboží.

Lze pro nákup použít slevové nebo dárkové kódy, které nejsou autorizované Portálem?

V zásadě se nedoporučuje používat slevové kódy (pokud jsou použity - nelze garantovat Cashback), které poskytují porovnávací stránky ani na tyto stránky vstupovat v průběhu nákupu. Je zde značné riziko, že Cashback bude dodavatelem vyplacen porovnávací stránce na úkor uživatele. 

Můžete však např. využít služeb některého z porovnávače cen a poté Navštivte obchod z portálu ziskejte.cz a nakoupit zde požadované zboží ještě levněji.

Lze během nákupu používat webové stránky na porovnání cen?

V zásadě se nedoporučuje používat slevové kódy (pokud jsou použity - nelze garantovat Cashback), které poskytují porovnávací stránky ani na tyto stránky vstupovat v průběhu nákupu. Je zde značné riziko, že Cashback bude dodavatelem vyplacena porovnávací stránce na úkor uživatele. 

Můžete však např. využít služeb některého z porovnávače cen a poté Navštivte obchod z portálu ziskejte.cz a nakoupit zde požadované zboží ještě levněji.

Přihlašte se k odběru VIP kupónů, akcí a novinek!
Please wait