Ziskejte.cz - Peníze zpět z nákupů

  • Nejvyšší CashBack 5+ let
  • Více než 500 e-shopů, např.:
    Aliexpress 6 % - Mall 5,3 % - Tchibo 5,6 % - ZOOT 1,4 % - Kasa 4,9 % - Notino (Parfums) 7 % - Pepa.cz 7 % - Pojisteni.cz 35 %...
  • Uvítací bonus 100 Kč + 30 Kč za doplněk do prohlížeče, který Vám pomáhá získat nejvyšší CashBack.

 

    Lákavé:

    AliExpress.com

    Získejte AliExpress.com CashBack 6 % - 5,2 %

    Dovoz z Číny až k Vám domů. Více než 3 miliony produktů.

     

    ebay

    Získejte eBay.com CashBack 2,55 %

    Internetový aukční dům. 1,1 miliardy nabídek.

Peníze zpět z Vašich nákupů - cashback a slevové kupóny. Již 5 let dáváme nejvíc!

Nakupujte u Mall.cz!

Internet Mall patří mezi české maloobchody s bílou technikou, elektronikou, sportovními potřebami, hračkami a s počítači a mobily. Mall.cz provozuje v Česku internetový obchod a kamenné prodejny pod značkou Mall.cz. Internet Mall je dceřinou firmou nizozemské společnosti Netretail Holding B.V.

Společnost Internet Mall, a.s. (dříve bilezbozi.cz, s.r.o.) byla založena v roce 2000. Od této doby Internet Mall působí v České republice, Německu, Polsku, Maďarsku a na Slovensku.

 

 

Od prodeje ledniček k miliardám, to je příběh internetového gigantu Mall.cz

 

Kouzlu nakupování po internetu propadá stále více českých zákazníků. Není divu. E-shopy nabízejí příjemné benefity v podobě většího výběru zboží, často nižší ceny a to vše bez nutnosti udělat jediný krok přes práh domova. Jen za loňský rok tak tuzemští kupující utratili po internetu 68 miliard korun a odborníci očekávají letos další růst. Značný podíl na zmíněných prodejích měla společnost Internet Mall, která provozuje jeden z největších e-shopů u nás - Mall.cz. Svoji silnou pozici na trhu si firma budovala přes čtrnáct let.

„Podnik založili v roce 2000 Ondřej Fryc s Petrem Burcalem. Původně se jmenoval Bílé zboží. Jak už název napovídá, tenkrát se specializoval jen na prodej bílé elektroniky, jako úplně první se prodala lednička. Revoluční byl hlavně přístup majitelů k vedení celého e-shopu,“ vysvětluje generální ředitel Mall.cz Marek Liška následný úspěch celého projektu.

Vedení se totiž snažilo přiklonit spíše ke stylu katalogového prodeje. Znamenalo to, že si zákazník mohl k danému zboží přečíst i popisky, získat podrobnější informace a filtrovat si nabídku dle svých požadavků. Dnes je to již samozřejmě standardem, tenkrát ale mnohdy e-shopy ke zboží uváděly jen jeho cenu a název. IT manažer Roman Šafránek dodává: „V té době byly e-shopy opravdu v plenkách. Často člověk udělal objednávku, tři týdny se nic nedělo a pak vám někdo náhle zavolal, že vám vezou lednici, a vy jste běželi rychle domů. Ondřej s Petrem komunikaci zlepšili - zavedli call centrum, což bylo pokrokové. Po objednávce posílali zákazníkovi například esemesky o tom, že byla objednávka úspěšně přijata a kdy bude asi doručena.“

 

 

Přihlašte se k odběru VIP kupónů, akcí a novinek!

Odebírejte to nejlepší ze ziskejte.cz

Please wait