Peníze zpět z Vašich nákupů - nejlepší cashback. Již 11 let dáváme nejvíc!

Jakým způsobem je uživatel informován o stavu a výši Cashbacku ze svého nákupu?

Uživatel je informován nejen emailem, ale i na stránce Moje transakce po přihlášení, kde vidí veškeré informace spojené s transakcí. Uživatel například může na této stránce vidět, v jakém stavu se jeho nákupní transakce právě nacházejí:

vyřizuje se - Propojeno s Vašim účtem/Vyřízuje se - transakce je zaznamenána a propojena s Vaším účtem. Pokud nedojde/nedošlo k porušení obchodních podmínek, tak je transakce v období čekání na schválení od Partnera. Lhůta, po které je Vám Cashback přiznán na účet a tedy může být vyplacen je uveden u každé transakce.

okay - Částka Vám byla připsána na konto/odeslána - Cashback je Vám připsán na konto. Pokud částka na Vašem kontě přesahuje minimální částku pro výplatu, můžete si nechat zaslat platbu. Tento stav také znamená, že jsme vyřídili požadavek na platbu a odeslali Vám platbu na Váš finanční účet.

okay - Storno - v případě porušení obchodních podmínek či zamítnutí ze strany Partnera je u transakce uveden tento stav. Můžete použít kontaktní formulář na stránce Kontakt pro důvodnou reklamaci. V příloze prosím zašlete naskenovanou fakturu, příp. jiný doklad o koupi.

 

Více informací naleznete v nápovědě na stránce Přehled transakcí (Moje transakce).

Přihlašte se k odběru VIP kupónů, akcí a novinek!
Please wait